sobota, 25 kwietnia 2015

Witajcie

Witam was wszystkich na moim już drugim blogu :)
Pojawi się tutaj opowiadanie łączące w sobie miłość, ból, cierpienie, stratę i szczęście.
Tytuł będzie taki jak tytuł bloga czyli "Leben ist ein Wunder - Życie jest cudem".


O mnie w skrócie. Mam 17 lat i jestem wielką fanką skoków narciarskich. Ostatnio bardzo dużo czytam różnych opowiadań i to zainspirowało mnie do napisania swojego. Niektórzy może i mnie znają, bo prowadzę także bloga o zbieraniu autografów :)
Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać i to często.

Opowiadanie to dedykuję mojej kochanej Darii P. - przyjaciółce, która jest zawsze :)Darruś mam nadzieję, że spodoba Ci się całość i dziękuję, że ty jako pierwsza czytasz i komentujesz moje wypociny. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna :*



A więc to tyle... Teraz śmigam kończyć bloga od zaplecza (wygląd itp.), 
a jutro postaram się zamieścić prolog :)
Mam nadzieję, że wam się podoba wygląd bloga?

Pozdrawiam Żaksonka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz